PakistanPakistan Newsتازہ خبریں

سلامتی کونسل کا اجلاس آج کتنے بجے شروع ہو گا ؟

مقبوضہ کشمیر کے معاملے پر پاکستان کو پہلی بڑی سفارتی کامیابی مل گئی ہے ،50 سال کے بعد مسئلہ کشمیر اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں پہنچ گیاہے جس کا تاریخی اجلاس آج شام سات بجے شروع ہو گا ۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیر کی آئینی حیثیت بھارت کی جانب سے یکطرفہ بدلنے کے معاملے پر وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا اجلاس بلانے کے لیے خط لکھا تھا۔تاہم اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا اجلاس آج شام 7 بجے ہوگا۔بند کمرہ میٹنگ میں مسئلہ کشمیر کے مختلف پہلوو¿ں اور ان کو حل کرنے سے متعلق امور پر صلاح مشورہ کیا جائے گا جس کے بعد باقاعدہ اجلاس سے متعلق فیصلے کا امکان ہے۔اقوام متحدہ میں وزیرخارجہ کا خط پہنچانے والی پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے امید ظاہر کی ہے کہ سلامتی کونسل کشمیر کے مظلوم عوام کی مشکلات کا حل نکال لے گی۔

Junaid

Committed individual adept in efficiently utilizing available resources in completing assigned tasks. Seeking an entry-level position as a fresh graduate of English Literature & Software Engineering, providing a high end administrative duty for the company.

Related Articles

جواب دیں

Back to top button