Ultimate magazine theme for WordPress.

اکشے کمار

20

Akshay Kumar hiked his fee to Rs 54 crore per film?

بولی وڈ کھلاڑی اکشے کمار کی فیس کے حوالے سے حیران کن خبر سامنے آئی ہے۔

بولی وڈ میں جہاں ہیروز 20 سے 50 کروڑ روپے تک ایک فلم کا معاوضہ لیتے ہیں، وہیں کچھ اداکار فلم کی کمائی میں بھی حصے کا مطالبہ کرتے ہیں۔

بولی وڈ میں گزشتہ چند سال سے فلمیں 100 کروڑ سے زائد کی کمائی کرنے لگی ہیں اور اسی وجہ سے اداکاروں نے بھی اپنی فیس دگنی کردی ہیں۔

بولی وڈ خانز یعنی عامر، سلمان اور شاہ رخ خان جہاں اداکاری کی فیس لیتے ہیں، وہیں وہ فلموں کی کمائی سے بھی اپنا ایک مخصوص حصہ لیتے ہیں اور اب ان کے نقش قدم پر دیگر ہیروز بھی چل پڑے ہیں۔

جہاں کچھ دن قبل خبر سامنے آئی تھی کہ شاہد کپور نے اپنی فلم ’کبیر سنگھ‘ کی کامیابی کے بعد اپنی فیس بڑھا کر 34 کروڑ روپے کردی ہے۔

رپورٹس ہیں کہ اکشے کمار نے ایک فلم میں کام کرنے کا معاوضہ بڑھا کر 54 کروڑ روپے کردیا ہے اور ان کی یہ فیس مجموعی طور پر بولی وڈ کی 6 بڑی اداکاراؤں سے بھی زیادہ ہے۔

انڈیا ٹوڈے نے اپنی رپورٹ میں ایک اور بھارتی اخبار کی رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا کہ اکشے کمار نے فلم میں کام کرنے کی فیس بڑھاتےہوئے 54 کروڑ روپے کردی۔

اگرچہ رپورٹ میں یہ نہیں بتایا گیا کہ اکشے کمار اپنی آنے والی کن کن فلموں میں اتنی فیس لے رہے ہیں، تاہم دعویٰ کیا گیا کہ انہوں نے فلموں کی کامیابی کے بعد اپنی فیس میں اضافہ کردیا۔

گزشتہ 2 سے 3 سال کے دوران اکشے کمار کی فلمیں کامیاب جا رہی ہیں اور وہ اب ایکشن فلموں میں کام کرنے کے بجائے ’ٹوائلٹ: ایک پریم کتھا‘ اور ’پیڈ مین‘ جیسی سماجی مسائل پر بنی فلموں میں دکھائی دیتے ہیں۔

رپورٹس کے مطابق ایک کے بعد ایک کامیاب فلم دینے کے بعد اکشے کمار نے اپنی فیس بڑھا کر 54 کروڑ روپے کردی۔

رپورٹس کے مطابق 2012 تک اکشے کمار کی فیس 12 کروڑ روپے ہوتی تھی، تاہم گزشتہ چند سال میں ان کی فلمیں مسلسل کامیاب گئی ہیں، جس وجہ سے انہوں نے اپنی فیس بڑھادی۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ اکشے کمار کی جانب سے فیس بڑھائی جانے کی وجہ سے ہی وہ امریکی اقتصادی جریدے فوربز کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی 100 عالمی شخصیات میں شامل ہوئے۔

اکشے کمار سب سے زیادہ کمائی کرنے والی دنیا کی 100 شخصیات میں فوربز کی فہرست میں 33 ویں نمبر پر تھے اور ان کی سالانہ کمائی 7 کروڑ ڈالر کے لگ بھگ تھی۔

اکشے کمار سب سے زیادہ کمائی کرنے والی 100 شخصیات میں واحد بھارتی شخص تھے۔

اگر یہ رپورٹس درست ہیں کہ اکشے کمار ایک فلم کا معاوضہ 54 کروڑ روپے لے رہے ہیں تو ان کی فیس مجموعی طور پر بولی وڈ کی ٹاپ اداکاراؤں سے زیادہ ہے۔

رپورٹس ہیں کہ اس وقت پریانکا چوپڑا، دپیکا پڈوکون، کرینہ کپور، کترینہ کیف، سونم کپور، انوشکا شرما جیسی اداکارائیں بھی 9 سے 14 کروڑ روپے کا معاوضہ لے رہی ہیں۔

سب سے زیادہ معاوضہ لینے والی اداکارائیں دپیکا پڈوکون، پریانکا چوپڑا اور کرینہ کپور ہیں جو 12 سے 14 کروڑ روپے کے درمیان معاوضہ لیتی ہیں۔

بولی وڈ کی ان سپر اسٹار اداکاراؤں کا زیادہ سے زیادہ مجموعی معاوضہ 70 کروڑ بنتا ہے، تاہم عام طور پر ان اداکارائوں کا معاوضہ 45 سے 50 کروڑ روپے بنتا ہے جو اکشے کمار کی ایک فلم کے معاوضے سے بھی کم ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.