PakistanPakistan News

کامیابی کی داستان: 1500 روپے سے ماہانہ 10 لاکھ سے بھی زائد رقم کیسے کمانا شروع کی

Success Story Of Sara

کراچی کی شہری نوجوان طالبہ جس نے ایک مرتبہ اپنے قرض کی ادائیگی کے لئے یونیورسٹی چھوڑنے کا فیصلہ کیا تھا اب ماہانہ ریکارڈ توڑ 10 لاکھ سے بھی زائد کماتی ہے اور بڑے مقاصد کو حاصل کرنا اس کا خواب ہے۔ خصوصی طور پر ہمارے رسالے کے لئے انٹرویو دیتے ہوئے، سارہ نے اپنی کامیابی کے راز سے پردہ اٹھایا۔

میں ایک متوسط گھرانے میں پیدا ہوئی جو بالکل بھی امیر کبیر نہیں تھے۔ میرے والدین نے اپنے کنبے کو پالنے کے لئے ہمیشہ بہت محنت کی۔ میں اور میری بہن محنت کرتے ہوئے بڑے ہوئے۔ ہمیں بتایا گیا تھا کہ اس دنیا میں کچھ بھی حاصل کرنے کے لئے ہمیں بہت زیادہ پڑھنے اور اچھی تعلیم حاصل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ میرے والدین کا چھوٹا سا کاروبار تھا جو کہ ہمارے لئے بغیر کسی آمدن کے بہت دگرگوں حالت میں تھا اور ہمارے خاندان کو قرضے میں ڈبوتا جا رہا تھا۔۔

میں اپنے والدین کی مدد کرنے کے لئے کچھ بھی کرنے کو تیار تھی۔ میں نے بطور لکھاری کام کیا، کئی اشتہاروں میں حصہ لیا، رات کی نشست میں کال سینٹر آپریٹر کے طور پر بھی کام کرنے کی کوشش کی اور یونیورسٹی میں اپنی تعلیم جاری رکھی۔

میں نے کئی نوکریاں کیں لیکن پھر بھی ہم کسمپرسی کا شکار تھے۔ میں نے محسوس کیا کہ مجھے کچھ تبدیل کرنے کی ضرورت ہے ورنہ ہمارے حالات کبھی بھی نہیں بدلیں گے۔ لہذا، اپنے والدین کو بتائے میں نے یونیورسٹی چھوڑنے کا فیصلہ کر لیا اور اچھی تنخواہ کی حامل نوکری کی تلاش شروع کر دی۔

ایک دن، میں کسی آن لائن پلیٹ فارم پر کسی آسامی کے لئے دیکھ رہی تھی، کہ مجھے بائنری آپشنز کی تفصیلات ‘ بیان کرتا ایک آرٹیکل ملا۔ میں نے ان آپشنز کے بارے میں سنا رکھا تھا (میں نے اپنے یونیورسٹی کے ساتھیوں کو اس کے بارے میں باتیں کرتے سنا تھا) لیکن اس بارے میں کبھی بھی سنجیدگی سے نہیں سوچا اور نہ ہی مجھے اس بات سے کوئی سروکار تھا کہ یہ کیسے کام کرتے ہیں۔

سارہ اپنی زندگی کا ایک گھنٹہ بھی کسی دفتر میں گزارے بغیر فی گھنٹہ 15 سے 18 ہزار روپے کماتی ہے

میں نے اس بارے میں چھان بین کی تو مجھے YouTube پر کئی ٹیوٹوریل ویڈیوز ملیں۔ اس میں بہت واضح اور مرحلہ وار تفصیلی ہدایات تھیں کہ آن لائن پیسے کیسے کمائیں۔ اس کے علاوہ، ایسی بے شمار سائٹس تھیں جہاں لوگوں نے اپنے تجربات اور حکمت عملیاں شیئر کر رکھی تھیں، وہ نئے آںے والوں کے لئے مشورے اور بہتر پلیٹ فارم بھی تجویز کرتے۔

میں نے اسی وقت محسوس کیا کہ مجھے بھی اسے آزمانا چاہیئے۔ اس میں کوئی خطرہ تو تھا ہی نہیں اور میرے پاس سرمایہ کاری کے لئے کوئی بہت بڑی رقم بھی نہیں تھی اور میں اپنی پڑھائی ترک کر چکی تھی۔ تمام معلومات پڑھنے کے بعد میں نے Olymp Trade کا ٹریڈنگ پلیٹ فارم منتخب کیا۔ اس کی خصوصیات کے بارے میں رائے بہت اچھی تھی۔ اس کے علاوہ، یہ سہل، سمجھنے میں آسان اور نئے آنے والوں کے لئے بہت زیادہ تجویز کیا گیا تھا۔

میرے ابتدائی نتائج میری امیدوں سے بڑھ کر تھے۔ میں نے صرف 7 پاؤنڈ (تقریباً 1 ہزار) روپے لگائے اور ایک گھنٹے کے اندر 15 ہزار روپوں سے زائد کما لئے! میرے لئے یہ ایک حیران کن تھا! سچی بات تو یہ کہ، میں تھوڑی سی خوفزدہ بھی تھی اور فوری طور پر پلیٹ فارم سے پیسے نکلوا لیے۔ اب میں جانتی ہوں کہ یہ صرف بہت بڑی رقم کا ہاتھ سے نکل جانے کا ڈر تھا کیونکہ میں نے اس سے پہلے صرف ایک گھنٹے میں اتنی بڑی رقم نہیں کمائی تھی۔

سارہ اب بیوٹی سیلونز کے سلسلے کی مالک ہے

دو ماہ بعد میں نے اپنے پہلے 2500 روپے کمائے اور قرضے کی ادائیگی کے لئے اپنے والدین کی مدد کی۔ میں نے اصل آزادی محسوس کی اور سیکھا کہ بہت بڑی رقم کیسے کمائی جاتی ہے۔

اس وقت میں ماہانہ 10 لاکھ کماتی ہوں۔ یہ کمائی مجھے اس قابل بناتی ہے کہ میں بیوٹی سیلونز کا نیٹ ورک بنا کر اپنے بچپن کے خوابوں کو حقیقت کا رنگ دوں۔ مستقبل میں مجھے نئے خوابوں اور نئے سنگ میلوں کی امید ہے!

میرا والٹ یہاں ہے:

اس کھٹن امتحان نے مجھے خود پر یقین اور کبھی ہار نہ ماننا سکھایا۔ اپنی زندگی میں ملنے والے ہر موقع کو استعمال کرنے کے لئے۔ خواب دیکھنے کے لئے، نئے مقاصد قائم کریں اور آگے بڑھیں اس بات سے قطع نظر کہ انہیں حاصل کرنا کتنا مشکل ہو سکتا ہے۔ آپ ہمیشہ درست حل پائیں گے!

Junaid

Committed individual adept in efficiently utilizing available resources in completing assigned tasks. Seeking an entry-level position as a fresh graduate of English Literature & Software Engineering, providing a high end administrative duty for the company.

Related Articles

جواب دیں

Back to top button